OlegRO Опубліковано: 26 березня 2016 Опубліковано: 26 березня 2016 https://www.youtube.com/watch?v=uo9TMiaYddg
templar Опубліковано: 28 березня 2016 Опубліковано: 28 березня 2016 вы все врети. на самом деле мост-то уже построили. оккупанты уже и видос выложили
OlegRO Опубліковано: 29 березня 2016 Опубліковано: 29 березня 2016 В Крыму квартиросдатчикам приходят СМС от налоговой: 4000 крымчан получили «письма счастья» от налоговой инспекции. Речь идет о тех, кто сдает принадлежащее им жилье.
Garon Опубліковано: 6 квітня 2016 Опубліковано: 6 квітня 2016 https://ua.krymr.com/content/news/27657923.html
templar Опубліковано: 6 квітня 2016 Опубліковано: 6 квітня 2016 чутка крымских машин на авторынке должно прибавиться
Pick_assO Опубліковано: 6 квітня 2016 Опубліковано: 6 квітня 2016 чутка крымских машин на авторынке должно прибавиться А их покупать безопасно? А то, помню, как только заварилась каша, советовали не покупать крымские, луганские и донецкие. А цены на них поприятнее.))
templar Опубліковано: 6 квітня 2016 Опубліковано: 6 квітня 2016 А их покупать безопасно? А то, помню, как только заварилась каша, советовали не покупать крымские, луганские и донецкие. А цены на них поприятнее.)) если по нормальной процедуре, а не "по доверенности", все вполне обычно
Axwell Опубліковано: 6 квітня 2016 Опубліковано: 6 квітня 2016 Будматеріали для Керченського мосту везуть українські судна https://www.ukrinform.ua/rubric-economics/1...a-ekspert.html# Українські судна доправляють в анексований Крим вітчизняні матеріали для будівництва Керченського мосту і руду для заводів Фірташа. Про це заявив на прес-конференції в рамках проекту Free Crimea колишній урядовий уповноважений у справах Європейського суду з прав людини Борис Бабін, повідомляє кореспондент Укрінформу. "Щодо морського сполучення ситуація є найбільш кричущою. Активність громадськості і невизначеність корупційних схем у 2014 році призвели до того, що якийсь час судновласники дійсно боялися заходити в закриті кримські порти, відбулося зниження вантажних перевезень. Але вже у 2015 році маємо іншу динаміку. Сьогодні судна виходять з Южного, Херсона, Миколаєва і прямо йдуть у Керч. Ці судна завозять у Крим матеріали з України для будівництва кримського мосту, завозять на заводи Фірташа руду з українських копалень. І лише завдяки такому прямому сполученню ще працюють заводи Армянська та Красноперекопська", - зазначив Бабін. Він додав, що якби таких прямих сполучень не було, ці підприємства давно би зупинились. "Все дуже просто: руда з Житомирщини йде на Южний, Миколаїв, Херсон, там змінюється власник. Відповідні журналістські розслідування були, є факти, дати, назви суден", - заявив експерт, додавши, що цей бізнес повністю курирується українськими силовими структурами.
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунту. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз