Перейти до публікації

Україна. Політика. Ситуації. Свiт


СБОР СРЕДСТВ  

17 користувачів проголосувало

  1. 1. Форумчанин Пропионатычь сообщил, что орки раздолбали нужные ему вещи. Нужно сброситься! https://ironflex.com.ua/phorum/ukraina-politika-situacii/view/findpost/p/1175606

    • на карту 5363542308308643
      17
    • на PayPal aleksei.kiyanskii82@gmail.com
      0


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано:

цікаве про гелікоптер Мі-28 (з ТГ-каналу Романа Пономаренка)

 

Показать
Черговий випуск #аналоховнєт від історика Андрія Харука – гелікоптер Мі-28.

 

1 квітня в Луганські обл. був збитий черговий м-скальский гелікоптер. Подія, здавалося б, цілком рядова, якби не два чинники. По-перше, ймовірно це було першим успішним застосуванням нашими бійцями ПЗРК «Старстрік», а по-друге – це перше підтверджене знищення в повітрі бойового вертольота Мі-28Н. На відміну від «колеги» Ка-52, який частенько мелькає в українському небі і регулярно збивається нашою ППО, Мі-28Н фігурував лише в одному-двох епізодах на самому початку повномасштабного втогнення козломордих. Пізніше два таких вертольота стали «героями» однієї з серій документального серіалу «Чорнобаївка» - поряд з іншими пошкодженими гелікоптерами, їх тягли вантажівками в Крим. І ось десь тижні два, як Мі-28Н почали частіше мелькати над Донбасом. Один з них і домелькався 1 квітня...

 

Що ж це за «аналоховнєт» і чому він так неохоче вводится м-скалями в бій? Спробуємо розібратись. Так само, як і Ка-52, Мі-28 створювався на конкурс на новий бойовий вертоліт для заміни Мі-24. Про цей конкурс я вже згадував у розповіді про Ка-52, нагадаю лише, що замість єдиного вертольота м-скалі взяли на озброєння одразу три: Ка-52, Мі-28Н і Мі-35М. А щодо часових параметрів – назву лише дві дати: грудень 1976 р. – оголошення конкурсу; січень 2008 р. – постачання перших серійних Мі-28Н. Тобто, процес створення цього гелікоптера зайняв понад 30 років! За цей час довелось радикально перепроєктувати комплекс бортового радіоелектронного обладнання (БРЕО), замінити головний редуктор і внести ще цілий ряд змін. Зрозуміло, власними силами м-скалі не справились. Вгадайте, хто проєктував і постачав для Мі-28 радіопаратуру наведення ракет (її антена знаходиться в характерному довгому «носі»)? Та-даммм! Львівський державний завод «ЛОРТА»... А двигуни? Запорізьке об’єднання «Мотор-Січ»... Щоправда, з горем, з бідою, але козломорді спромоглись локалізувати виробництво цих комплектуючих у себе.

 

Конструктори Мі-28, без сумніву, надихались американським «Апачем»: м-скальський вертоліт вийшов дуже схожим на заокеанський прототип. От тільки... в півтора рази важчим. Ну, ви ж пам’ятаєте, що радянські мікросхеми – найбільші у світі?

 

Випускає Мі-28Н завод «Роствертол» в Ростові-на-Дону, а постачаються вони, головним чином, в полки і бригади в європейській частині шишкостану. Першими їх отримали 487-й полк в Будьонновську і 55-й в Кореновську (Південний ВО). У 2014-му, після окупації Криму, кілька Мі-28Н передали в 39-й полк у Джанкої. Пізніше такі вертольоти отримала 15-та бригада в Острові (Псковська обл.) і 549-й полк під Санкт-Петербургом – обидві частини належать до Західного ВО. На їх комплекутвання пішли Мі-28Н першої партії (97 штук).

Ті з читачів, хто ще застав совдєпію, пам’ятають різницю між товарами для внутрішнього споживання і для експорту. Ті ж самі «експортні жигулі» були мрією советського автолюбителя. Така ж ситуація складалась і з Мі-28: експортний варіант Мі-28НЕ для Алжиру був значно кращий, ніж скрєпний Мі-28Н. По-перше, в кабіні оператора встановили другий комплект органів управління. Тепер в разі поранення пілота він міг взяти управління на себе, а, крім того, спрощувалось освоєння вертольота молодими пілотами (інструктор займав місце оператора і в разі потреби міг підстрахувати курсанта). Цікаво, що на старому Мі-24 було подвійне управління, а ось на Мі-28 від нього відмовились. Крім того, експортний варіант на додачу до оптико-електронної станції отримав ще й радар міліметрового діапазону. М-скалі сказали: «Ні фіга собі! Ми теж хочемо!!!», і у 2016 р. замовили 24 вертольоти Мі-28УБ з подвійним управлінням і радаром. Тобто, в рашкостані РЛС спочатку з’явилась на навчально-бойовому варіанті, а бойові Мі-28Н її не мають.

 

У 2019-2020 рр. ваздушна-касмічєскіє сіли отримали вісім передсерійних вертольотів Мі-28НМ. Вони зовні відрізняються відсутністю «носа» зі антеною станції наведенні ракет, оскільки замість ракет «Атака-ВН» з радіокомандним наведенням озброюються ПТКР «Атака-ВМ» з лазерним наведенням. Виробництво цього варіанту триває.

 

Отже, чому ж Мі-28Н нечасто з’являються в українському небі? Річ у тім, що цей «аналоховнєт» відзначається унікальною навіть для іздєлій козломордих мастєрових ненадійністю. Головні його слабкі місця – це БРЕО і головний редуктор. Через їхні численні поломки частка справних Мі-28Н в ескадрильях коливається в межах 40% - а прийнятним вважається показник хоча б 60-70%...

 

Ну в принципе так и должно быть, ремонт с мебелью и техникой, если мы говорим о эконом варианте, а другого явно никто не будет делать, баксов 300-400 можно втиснуться, а может и дешевле. Цену постройки квадрата жилья я хз, но это точно не более 500 баксов, а если с каких то деревянных панелей то и дешевле

читала десь що КАН збирається чи то будувати, чи то купувати завод з виробництва плит для швидкого зведення будинків. аби вони потім державі не виставляли рахунок як за свої псевдоелітні ЖК з дешевих газоблоків, де 1к квартира у 30 квадратів 100к доларів коштувала до війни.

  • Відповіді 156,4 к
  • Створено
  • Остання відповідь

Кращі автори в цій темі

  • OlegRO

    14161

  • Outlawif

    10261

  • Дагот

    7025

  • Пропионатычь

    6932

Кращі автори в цій темі

Опубліковано:

Нам арта потрібна ,танки звісно теж стануть в нагоді,але арта та РСЗО зараз роблять практично всю роботу.

Щось накшталт Zuzana ,то файний переробник кацапів.

155 мм та 5 пострілів на хвилину. Це неймовірний показник.

Опубліковано:
Нам арта потрібна ,танки звісно теж стануть в нагоді,але арта та РСЗО зараз роблять практично всю роботу.

Щось накшталт Zuzana ,то файний переробник кацапів.

155 мм та 5 пострілів на хвилину. Це неймовірний показник.

У немцев даже круче, но походу не дадут падлы

Опубліковано:
У немцев даже круче, но походу не дадут падлы
та нам і Zuzana норм буде. Файна машинка))

Начебто дві батареї купуємо,а це 16 одиниць. Не те що уххх як багато,але дуже і дуже добре .

Наразунок танків,нам же надають 100 одиниць Т72м, а це дууууже гарненький танчик))

З Леопардом треба вчитися працювати,а тут сів і поїхав.

Тим паче обслуговування для Тешек простіше і ми це без проблем робимо.

 

С300 і його модифікації вже на чергуванні і це ну дуууже гарно.

 

Тому працюємо і наближаємо перемогу.

Опубліковано:

Рязанский сахарок 2.0? Нужен повод для могилизации парашенцев?

 

 

В Брянской области с 11 апреля вводится «жёлтый» уровень террористической опасности

 

По классификации Национального антитеррористического центра, это высокий уровень угрозы, который вводится «при наличии подтверждённой информации о реальной возможности совершения террористического акта».

Опубліковано:
а ще наші всякі а-ля експерти і лідери думок почали готувати плацдарм під майбутні вибори. і таке несеться... на жаль, про деяких знаю, ким і навіщо вони проплачені. а люди ведуться навіть на відверті фейки, які вже перевірені і спростовані.
Арестович у Иванова всерьёз задумался о том чтобы ЛОМов этих на ноль умножить пока они не выползли из своих схронов, условно обсудить в РНБО возможность озвучить списки кто где ныкается.

 

Опубліковано:

та ніхто тих ЛОМів не заткне. вони відпрацьовують вже на майбутні вибори. і верещать шо свобода слова.

 

це як оця мутна історія з телеканалами. ніхто не розуміє, чому так і навіщо зробили. моя думка - що це диверсія.

Опубліковано:
нам же надають 100 одиниць Т72м
кто? по Польше нет пруфов

 

 

-------------

 

Смоленська авіакатастрофа, в якій загинув президент Польщі Лех Качинський, сталася через пряме втручання російської сторони.

Показать

 

Про це заявив голова підкомітету з розслідування Смоленської катастрофи, колишній міністр національної оборони Польщі Антоній Мацеревич, інформує польське видання wРolityce.

 

Слідство встановило, що безпосередньою причиною катастрофи літака Ту-154М 10 квітня 2010 року під Смоленськом, став вибух у лівому крилі.

 

"Причиною катастрофи стало незаконне втручання російської сторони в роботу літака Ту-154М з делегацією Президента Республіки Польща. Основним і беззаперечним доказом цього втручання був вибух у лівому крилі", — зазначив Мацеревич.

 

За його словами, підкомітет точно визначив місце, час і звук вибуху, який зруйнував крило і спричинив катастрофу. Його продовженням став черговий вибух у центральному крилі, на кілька метрів над землею, який знищив весь літак і призвів до смерті польської делегації.

 

Крім того, на 190 елементах літака Ту-154М виявили сліди вибухівки. Деякі сліди вибухівки перебували в місцях, які недоступні пасажирам або екіпажу. Згідно висновків підкомітету, використовувалися термобаричні заряди.

 

"Багато (польських. — Ред.) опозиційних політиків та медіа, які їх підтримували, жартували над підкомітетом, що не було такого поняття, як термобаричний вибух. Я думаю, що після атак РФ в Україні, де термобаричними зарядами знищують велику кількість людей, буде якась рефлексія на цих людей, як можна так нахабно брехати", — сказав голова підкомітету.

 

Лабораторні дослідження показали наявність на уламках літака вибухових речовин, таких як пентрит, тротил, гексоген і нітрогліцерин.

 

"У підкомісії є показання свідків, які перебували 10 квітня 2010 року в Смоленську, переважно росіян. Багато з них почули вибух до того, як літак впав на землю", — каже Мацеревич.

 

Голова підкомітету повідомив, що самому вибуху передували дві операції з дезінформації зі сторони РФ: "Внесення хаосу серед польотних диспетчерів Російської Федерації та утруднення вильоту польського екіпажу в запасний аеропорт у Вітебську. В останню хвилину відбулося переобладнання резервних аеропортів з Вітебська до Домодєдово та Шеремєтьєво, зроблене росіянами та приховане від польських пілотів".

 

Нагадаємо, 10 квітня 2010 року в Росії розбився літак ТУ-154М, на борту якого були 96 людей – всі вони загинули. Серед них – президент Польщі Лех Качинський і чимало високопосадовців. Всі вони летіли на жалобні заходи з нагоди річниці розстрілу польських офіцерів у Катинському лісі.

Опубліковано:
та ніхто тих ЛОМів не заткне. вони відпрацьовують вже на майбутні вибори. і верещать шо свобода слова.
Рога им пообламают чуть и пускай себе визжат.

У них все равно закрытый свой междусобойчик и сильно процент своего влиания они не повысят.

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...