Перейти к содержанию

Україна. Політика. Ситуації. Свiт


СБОР СРЕДСТВ  

17 проголосовавших

  1. 1. Форумчанин Пропионатычь сообщил, что орки раздолбали нужные ему вещи. Нужно сброситься! https://ironflex.com.ua/phorum/ukraina-politika-situacii/view/findpost/p/1175606

    • на карту 5363542308308643
      17
    • на PayPal aleksei.kiyanskii82@gmail.com
      0


Рекомендуемые сообщения

Опубликовано
вообще не удивляет
Удивляет зачем вообще искали )

 

  • Ответов 156.4 тыс
  • Создана
  • Последний ответ

Топ авторов темы

  • OlegRO

    14161

  • Outlawif

    10261

  • Дагот

    7025

  • Пропионатычь

    6932

Топ авторов темы

Опубликовано

Одни сотрудники поставили,вторые нашли. Работа кипит. Ресурсы расходуются, галочки ставятся.

Опубликовано

Та не, для галочки у Залужного прослушку не находят, такое находят только срачу политического для.

Опубликовано

Значит для очень крупной галочки и хорошей премии.

Там же все для галочки делается.

 

Опубликовано
А вот это уже интересно.
Все виглядає дуже привабливо, але треба трохі почекати реакцію "кінцевого споживача"...

Штурмовий безпілотник "Коса" - відповідь України на російські "шахеди", - Forbes опублікував докладний матеріал, присвячений новому українському безпілотнику AQ-400 Scythe

◾️Новий тип ударних БПЛА далекого радіусу дії з України починає завдавати ударів по окупантам. Мова про AQ-400 Scythe ("Коса". - Прим.) виробництва Terminal Autonomy. Виробники підтверджують факт завдання ударів, але не можуть прокоментувати деталі

◾️Концепція компанії – демократизація повітряної потужності за допомогою великої кількості недорогих автономних боєприпасів. Компанія вже постачає дрони Scythe - виробляється 50 шт. на місяць, але вже до другого кварталу 2024 планується випуск 500 шт. в місяць. Ціль - 1000 штук щомісяця

◾️Компактна конструкція має два набори крил, переднє та заднє, які забезпечують максимальну підйомну силу при мінімальному розмаху крил і дозволяють укладати 30 повністю зібраних Scythe в один транспортний контейнер для перевезення

Корпус безпілотника виготовлений із фрезерованих листів фанери, зібраних на меблевих фабриках, що, за словами творців, вигідніше для масового виробництва, ніж 3D-друк або використання таких матеріалів, як скловолокно. Дрон спроектований таким чином, щоб його можна було виготовляти без залучення кваліфікованої робочої сили, що дозволить легко нарощувати обсяги без тривалого технічного навчання.

◾️Запас ходу "Коси" - близько 750-900 км, залежно від варіанта двигуна. Цього достатньо, щоб у межах досяжності виявилася величезна територія Росії, а також увесь Крим. Крейсерська швидкість дрону – близько 140 км/год, а максимальна кінцева – 200 км/год. "Коса" несе 42-кг боєголовку, аналогічну "шахедівській"

◾️За словами засновника компанії Франциско Серра-Мартінса стандартним боєзарядом є українська термобарична боєголовка масового виробництва або пара 122-мм артснарядів, які розкидають шрапнель великою площею. Але є й інші варіанти для конкретних цілей

Обидві сторони широко використовують радіочастотні перешкоди для блокування використання GPS та інших супутникових навігаційних систем. Однак "шахедам" часто вдається знайти свої цілі завдяки поєднанню антен, стійких до перешкод, та інерційної навігації. "Коса" може використовувати аналогічний підхід, використовуючи лазерний альтиметр від Lightware для польоту дуже низькому рівні - близько 30 метрів. Перешкоди діють тільки в межах прямої видимості, тому дрони, що низько летять, важко заглушити, і вони виявляються під впливом перешкод тільки тоді, коли знаходяться дуже близько.

◾️ "Ми перейшли до польотів на висоті 3 км, тому будь-які ракети ППО, що збивають, стоять більше, ніж сама система", - повідомляють фахівці компанії-виробника. "Тільки на кінцевому пікіруванні він наближатиметься на меншій висоті; висотомір використовується для підриву в повітрі та обходу місцевості".

У цьому режимі "Коса" може орієнтуватися за допомогою системи візуального позиціонування, використовуючи дороги та інші видимі орієнтири, тому радіоперешкоди на нього не діють.

◾️В якості додаткової опції "Коса" може мати відеозв'язок з оператором, перетворюючись на гігантського FPV-камікадзе, здатного вибирати і атакувати цілі, що рухаються, з високою точністю. Щоправда, це можливо лише в радіусі дії радіозв'язку та збільшує вартість, тому більшість Scythe атакують заздалегідь запрограмовані координати: командні центри, склади палива та боєприпасів, об'єкти ППО, аеродроми та інші важливі цілі.

Повідомляється, що начебто базовий планер коштує біля 15к уе
Опубликовано

Та вот даже интересно, кто за Залужного галочку может поставить? Там такая галочка должна быть, ого-го.

 

Учитывая, что это у него в кабинете нашли, можно заподозрить или кацапов, которым выгодно раздувать историю "противостояния" в рядах нашего высшего командования, или самого Залужного который решил таки пойти переворот устроить (сомневаюсь), или... или реально прослушку нашли чью-то? И написали что нерабочая, чтоб не так сильно волновался пипл. Кроты в наших рядах это явление рядовое :(

 

Кстати киевстар только что просрался, все эти дни даже когда "починили" не приходили сообщения и не могли мне дозвониться со многих направлений. Утром сегодня куча смс пришла пропущенных. При чем тут киевстар - поговаривают атака была настолько удачной на них, потому что у них тоже крот был, который впустил козлов в огород.

Опубликовано
AQ-400 Scythe
Я их упоминал.

 

На уровне слухов, но "удары" по мацкве это было просто тестирование крыльев. Проверяли как оно летит на дальние дистанции и как сбивается пво.

 

Опубликовано

может это все попередники? Кабинет же наверняка был закреплен за предыдущим главкомом? Ну или такую версию нам озвучат

Опубликовано

Сука как же бесят иногда журналисты.

Ктото пизданул что на шахеды поставили турбореактивный двигатель. И теперь нам всем пизда скорость выросла 2, 3, 4 раза, кто во что гаразд.

 

Но как человек немного близкий к авиации.

Ну бля планер конкретного ЛА(летательного аппарата) разрабатывается под конкретную задачу высота, грузоподьемность и скорость.

Тоесть на других скоростях такой планер будет пиздец как не эффективен или вобще не будет работать или тупо развалится. Достачно глянуть например на пассажирский самолет с пропеллерами и трапециевидным крылом, турбореактивный со стреловидным крылом, и сверхзвуковой конкорд с трехугольным крылом - наверно потому они так разительно отличаются что работают а разных скоростях. Плюс для того чтобы работать на более малых скоростях при взлете и посадке куча ухищрений с автоматизацией крыла и хвостовыми стабилизаторами.

Про двигатель да удельная мощность турбореактивного двигателя несомненно выше чем ДВС с пропеллером - но еще ощутимие выше расход топлива. При этом получается замкнутый круг нужно больше топлива -> добавляем топлива -> увеличивается масса -> увеличилась масса нужно еще больше топлива.

Про то что слышимость характерного воя турбин будет явно дальше слышно, плюс более высокочастотный звук позволяет более точно устанавливать местоположение на слух.

 

Ну не выйдет сделать из шахеда крылатую ракету.

Пусть еще кто скажет что к ней пульсирющий прямоточный ракетный двигатель приделали...

Опубликовано

протонный

двигатель

приделали)))

Создайте учетную запись или войдите, чтобы комментировать

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти
×
×
  • Создать...