Перейти до публікації

Автомобили


Admin

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано:

кстати кнопка аварийки в тесле таки есть. она вверху над зеркалом заднего вида а теми крутилками на руле можно не только зеркала регулировать но и положение руля и громкость музла (если предварительно потыкать в экран и включить опцию нужную)

  • Відповіді 10,3 к
  • Створено
  • Остання відповідь

Кращі автори в цій темі

  • Outlawif

    1668

  • Ork Yason

    729

  • OlegRO

    531

  • xx07xx

    422

Кращі автори в цій темі

Опубліковано:
Розничная стоимость электромобиля Everus VE-1 в Китае составит порядка $24,600 (170,800 yuan), что примерно на $5,800 (42,000 yuan) дороже, чем обычная ДВС-версия кроссовера Honda HR-V. Продажи модели за пределами Китая не планируются.
Опубліковано:

У нас Богдан грузовик електричку вроде хорошую выпустил,все хвалят.

Опубліковано:

Выглядит симпотно

Показать
Электромашина ERCV27 предназначена для механизированной загрузки твердых бытовых отходов. Она будет работать в городах Европейского Союза. Спецмашина способна развивать скорость до 80 км/ч. Запас хода без подзарядки тяговых батарей при полной допустимой массе составляет 220 км, а срок их эксплуатации достигает 12 лет. Грузовик оборудован комбинированной вентиляцией, водяными истопниками, системой видеонаблюдения и кондиционером.

Как известно, с 2014 года компания выпускает полностью электрический автобус «А70100». Он уже зарекомендовал себя на рынке ЕС и курсирует по дорогам Польши. Также «Богдан Моторс» изготовил для французского производителя экологического транспорта Bluebus 12-метровые кузова для электробусов.

Опубліковано:

Вот был бы номер если бы украинский производитель выпустил свое достойное электрическое легковое авто. Не китайское, собранное по лицензии, а свое, с дизайном над которым работал нормальный человек а не жопорукий престареоый любитель коммунизма

Опубліковано:

Ага, прототип из говна и палок за 700 тыщ евро, который похоже не взлетит )

Опубліковано:

Пётр Порошенко.

 

Підписав закони №8487 та №8488, які легалізують ввезені з порушенням митного та податкового законодавства автомобілі з європейськими номерами. Всі кошти від цього, від першої й до останньої гривні, підуть до Пенсійного фонду на покриття його дефіциту, на індексації пенсій, на виплати в першу чергу тим, хто отримує мінімальну пенсію. Це чітко й недвозначно передбачено законом.

 

Це – непростий компроміс між державою та фактичними власниками авто. Між тими, хто вже прийняв як даність неминучість податків, і тими, хто лише отримав шанс стати сумлінним платником податків. І от щоби останні не мали жодного сумніву, що їхні гроші ідуть на добру справу, їх і вирішили в цільовий спосіб направити на допомогу пенсіонерам. Від Пенсійного фонду вимагатиму регулярно звітувати про обсяги коштів, отриманих від легалізації авто.

 

Власників закликаю у передбачений законом термін скористатися пільговим порядком розмитнення і утриматися від акцій протесту. Без податків не буває армії, без податків не буває доріг, без податків не буває освіти. І державу будують не президенти, не уряди, не депутати, а платники податків. Це має стати аксіомою, і підписання зазначених законів – крок у тому напрямку. Дякую усім за розуміння і здатність до компромісу.

Опубліковано:
Всі кошти від цього, від першої й до останньої гривні, підуть до Пенсійного фонду на покриття його дефіциту
интересно девки пляшут. в ПФ же платится сбор при постановке на учет. так и ндс скоро начнут в ПФ перечислять.

 

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунту. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...